Friday, 26 May 2017

MY LIFE KIT May / June 2017 inspirace

Tak když už jsem se částečně na vzniku tohoto cestovatelského MY LIFE kitu podílela, tak bych o tom mohla něco na SVůJ blog napsat. Nenechte se mýlit, všechen ten úžasný design je z dílny Silvie_Art, ale já jsem jí do toho trošku povídala, co se barev týče. Vymýšlet hesla, hledat citáty, to všechno mě baví. A jak dobře se to pak používá, když si to člověk tak trochu připraví k obrazu svému, že. Prostě dělat tyhle věci se Sis je jedna velká báječnost (i když kolikrát last minutová). A moc doufáme, že vám kit také kápnul do noty ...


Stránku jsem dělala z designu C, tedy kapsy, kde jsou všechna okénka ve velikosti 4x6.  Jelikož jsem to chtěla udělat hlavně výletnické a fotek zase tolik nebylo, trochu jsem kapsu pomenšila. Prostřední velká kartička je FUSEm rozdělená na 3x4, stejně tak jsem rozdělila i velké kapsy nalevo a pak proužek prostě odstřihla. Co s těmi odstřižky dělám? Zužitkuji! FUSEm si je natavím do požadovaného rozměru, proděravím a mám místo na další fotky.


Velkou fotku rotundy sv. Jiří na Řípu jsem zmenšila a nalepila na kartičku s dokonalým nápisem po straně.  Taky znáte to "Co Mohamedu Mekka, to Čechu má být Říp"? Já to mám na Řípu (nebo na Řípě?) moc ráda a poprvé jsme sem dotáhli i děti. Dle mého by se na Říp měl aspoň jednou za život vypravit každý.


Svačinka musí být! Co by to taky bylo za výlet, že?


Mezi šipky jsem umístila jednu fotku z nadhlavníku. Tuhle perspektivu focení mám moc ráda.


Nezapomeňte, že do konce června můžete své výletnické stránky z aktuálního MY LIFE kitu nahrávat do facebookové skupiny Papero amo a vyhrát! Moc se těšíme, co s kartičkami vymyslíte! A pokud MY LIFE kit neodebíráte, tak vězte, že ve volném prodeji jsou ještě tři kusy :)

PS: Málem bych zapomněla ... ty nejkrásnější stránky od holek najdete na blogu Papero amo. I nevýletnické!

4 comments:

  1. ... jenže až teprve s tvýma fotkama a zážitkama ten kit teprve vynikne! protože to umíš dát tak skvěle dohromady :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. och, ach, ty lichotniku! Moc dekuji, ale stojim si za tim, ze karticky, to je paradni zaklad!

      Delete
  2. Krasne fotky a super zkombinovane.Presne jak napsala Silvie. (Verca S.)

    ReplyDelete