Tuesday, 18 April 2017

PAGE KIT April 2017

Dubnový PAGE KIT mě naprosto dostal. Je jedním z těch, u kterých bych s pořízením váhala, ale nakonec mě naprosto překvapil a tvoří se s ním báječně. Také to tak máte?

Nejvíc se mi líbil proužkovaný papír. A fotící zvířátko. To jsem si vzpomněla na fotící fotku Ami a hned bylo jasno, jaká stránka vznikne. Chtěla jsem mít pruhy pod jedné straně, ale byly moc široké a na malém formátu 6x8 bych ani neobsáhla veškerou jejich barevnou paletu, a tak jsem si část papíru nařezala na menší proužky. Když jsem je skládala vedle sebe na kraj stránky, všimla jsem si zajímavých proužků, struktury dřeva a napadly mě třásně! To jsem si chtěla už moc dlouho na stránce vyzkoušet. A tak jsem odspodu přišívala jednotlivé proužky papíru, ohla a nůžkami nastřihávala. 


Fotku jsem řízla do kruhu, neboť formát 3x4 je na takto malou stránku moc velký. Díky tomu mi vzniklo i místo na nápis. Trochu jsem váhala, kam umístit zvířátko a nakonec mě napadlo dát ho přímo do nadpisu. A jak říká Silvi, ta abeceda je skutečně nejlepší!!

Tyhle epoxydové ozdoby v dřevěném lůžku jsou nejkrásnější. Už jsem se dlouho chtěla k některé dostat, ale až teď se podařilo. Jsou sice objemnější, ale udělají moc parády.


Těším se, až kit použiju na dalších projektech. A taky se těším, co s kitem uděláte vy!

PS: Dubnový PAGE kit nadchnul většinu design teamu, a tak se můžete opravdu kochat záplavou krásných projektů ... vše TADY na blogu Papero amo!

2 comments:

  1. Jani, to je jedna z nejkrásnějších stránek, co jsem kdy (nejen u tebe, ale vůbec) viděla. Hned půjdu dělat třásničky. A ty epoxidové ozdoby miluju, škoda, že jich je tak málo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanet, dekuji moc, trochu trdy pochybuji o te nejkrasnejsi, ale tvuj komentar me poc potesil. Trasne jsou super, ja pak litovala, ze jsem nedelala velkou stranku. Tesim se, co nalepis ty.

      Delete