Friday, 3 March 2017

PL challenge MARCH 2017

Únor, nejkratší měsíc, je pryč a nová PL challenge má opravdu pekelnou podmínku. Tentokrát po vás chceme, abyste se nebály černé a na své PL stránce použily černou kartičku.

Spoustu černých kartiček najdete v kolekcích od šikovné Lucky Šindelkové, já ale jednu našla i v PL kitu, který dělala Lucka Barabas. Sice jsem ji musela trochu pomenšit, ale je tam. Zbytek už šel sám. Po opravdu dlouuuuhé době jsem použila jinou kartičku 4x6, která není v tomto kitu! To se mi už dlouho nestalo, že bych takhle míchala kolekce ....


Tak tady je. Černá!


Vyfocení této stránky byl děsný mor. Normálně totiž vítězí má pohodlnost a kartičky z kapes při focení nevyndavám. Ale ta černá se mi vymstila a hodila parádní odlesky. Takže znovu a jinak.

 

No comments:

Post a Comment