Sunday, 19 March 2017

MY LIFE KIT March / April 2017

A je to tady! Jaro a jarní MY LIFE kit! Jenže, když jsem vytvářela tuto stránku, nějak jsem neměla jarní fotky .... však ono ještě pořádné jaro nebylo a díky našemu domácímu lazaretu to taky nevyšlo. Byla jsem tedy moc ráda, že jsem mohla sáhnout po nedodělaném týdnu. A ty krásné Lucčiny kartičky se k fotkám hodily dokonale!



Fotky jsou všechny interiérové a velká fotka dala celé stránce barevný meruňkový ráz. Nejprve jsem tedy lovila všechny takové kartičky, ale pak se mi k černobílé fotce zalíbila ta pruhovaná ... ke spodním fotkám zelinkavá, a řekla jsem si, že bych to ještě mohla dorazit černou. No a kartička s číslem týdne je takovým barevným průřezem celé stránky. Nejlepší na tom všem bylo, že mi tahle stránka trvala přibližně hodinku a půl. Všechno šlo krásně k sobě, tvořila jsem nekapsovou stránku a mohla si kompozicí libovolně šoupat.


Štítek, který je přímo natištěný na kartičce, jsem nařízla a zasunula fotografii.


Tuhle koláž jsem rozstříhala, abych ji nakonec zase slepila dohromady. Tématicky je z jedné události (kanční gulášek) a svým dělením stránku příjemně ozvláštní.


Těším se, že příští MY LIFE inspirace bude už opravdu s těmi jarními fotkami. A že budou zajíčci, kytičky a já nevím, co ještě!

PS: Pokaždé mě fascinuje, jak z jednoho kitu dokážou různí lidé vytvořit různé stránky. Koukněte na blog Papero amo!

2 comments:

  1. Janičko zlatá, nestíhám komentovat!! Strašně mě to štve, obvykle zvládnu tvoje skvělé články projít na tabletu či mobilu (u toho Mikeš u nohou nebo na klíně) a říkám si, že pak "v klidu" okomentuju a už se pak k tomu nedostávám:-( Takže věz, že sleduju, obdivuju, žasnu, slintám nad všema stránkama, layoutama, albíčkama a všema krásama co produkuješ!! Jseš nejlepší!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jani, poklade! Mam to uplne stejne :D dekuji moc a moc!

      Delete