Sunday, 12 March 2017

January MY LIFE KIT .. again?!

No jasně! Protože mi přirostl k srdci. Přitom bych po ničem takovém v eshopu nikdy nesáhla. Možná i proto mě baví tak moc! Ač již mám k dispozici novinkovou narozeninovou kolekci, stejně jsem pro následující dvě stránky opět sáhla po lednovém MY LIFE kitu. Barevně totiž ladil výborně! (viz manželův svetr a moje tričko - uááá)


Třetí týden jsem tak trochu rozdělila, protože mi vyšel na pravou stranu a já chtěla strany dvě! Takže jsem řízla kapsu, na první straně je několik zimních fotek a druhá strana je pak celá narozeninová následovaná velkou stránkou. Velkou kapsu jsem vyplnila koláží a zbytek nakombinovala malými kartičkami, které jsou porůznu poskládané z jiných kartiček. Vystřižená srdíčka, seříznutá velká kartička ...


Úplně jsem zapomněla, že mám označení týdne již na předchozí straně - ups, tak tady je pro jistotu ještě jednou. 


Dort se fakt povedl. Každý rok dělám manželův milovaný cheesecake a točím dokola několik receptů z Apetitu. Zdobení bylo dílem dětí a já se fakt divila, že 95 procent opravdu na dortu skončilo. Leč po sfouknutí svíček .... asi to znáte.


A teď ta velká stránka! Zde bych vás chtěla k něčemu namotivovat, inspirovat! Nechte se s dětmi vyfotit, jak blbnete! Když už mi přibyl další křížek a já se s tím celý den smiřovala, tak jsem se chtěla v ten moment nechat zvěčnit. Normálně se ráda nefotím a zdrhám, kdykoliv manžel bere do ruky foťák (naštěstí sporadicky), ale tady jsem ho poprosila, ať nás "zdokumentuje". Lehli jsme si s dětmi na postel (ehm, kvůli bílému přehozu a tím vzniklo nerušené pozadí), Jamie si stoupl, děti mě kousaly do nosu, lehtaly, škrábaly .... a vznikly z toho ty nejkrásnější fotky, co mám! Zkuste to taky! Takže tohle všechno na velkou stránkou muselo!


Nejdřív jsem přemýšlela, jak to zajímavě udělat, jaké fotky použít, ale nedokázala jsem se vzdát jediné. Takže jsem je poskládala do mega koláže a nalepila. Trochu ozdobila a doplnila úžasnou abecedou z kolekce Život je krásný od Lucky Barabas.


Na několika místech jsem použila ozdoby a nápisy z MY LIFE kitu. Stránka byla hotová během hodiny. Juch!



Tak to byl lednový MY LIFE a já už teď tvořím s tím novinkovým od Lucky Šindelkové. Krásnou neděli vám všem a nechte se vyfotit! :)

10 comments:

  1. Jani, vracím se k Tvému staršímu příspěvku - PL challenge BŘEZEN - černá - kde to je? Na PA je březnové téma "složený nadpis", Pretty Papers mají "duhu"... díky, J.

    ReplyDelete
  2. http://paperoamo.blogspot.cz/2017/03/pl-challenge-brezen-2017.html?m=0 je to tady na PA blogu, vidis to?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jani, díky moc, tamto je asi challenge na layouty... bezva! Právě se tu totiž lepím s černou, ty tvoje nádherné stránky mě jako vždy inspirujou ;-)

      Delete
    2. to jsem moc moc rada a tedy tesiiiim se na tvoji cernou!

      Delete
  3. Jani tak to je luxusní, krásne stránky a tá veľká aaaach :) krása a nechaj sa fotiť častejšie ;) sluší Vám to spolu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuji, Ivanko, moc .. ja myslim, ze se to zasejc nema prehanet :D

      Delete
  4. Jani ta 30 je TOP, mám ráda tvé stránky, ale tyhle fotky tak mluví a tolik toho prozradí! Nádhera!!! Nech se fotit častěji :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdeni, ty jsi zlata, moc dekuji ... mas pravdu uplnou, je to o citech a o pribehu

      Delete
  5. Ja vzdycky tak rada koukam na Tve vytvory, to me vzdy chytne za srdce...a ty fotky co by se zdaly byt vsednimi jsou vzdy ty nej! Proste krasa!!!

    ReplyDelete